Sunday, November 04, 2007

World Press Photo 2007


Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har siddet i Aalborg og bandet over at World Press Photo udstilligen var i Danmark, og at jeg ikke kunne se den fordi jeg havde valgt at bosætte mig langt oppe nord på i det mørke Jylland.
Nu er udstillingen igen i Danmark, og de fine billeder pryder væggene i Øksnehallen. Jeg er ikke længere i Aalborg, men endnu længere væk. Hvem skulle ha troet at jeg alligevel har haft mulighed for den her i Maputo? Kan bestemt anbefales til alle (der bor i København eller i omegnen) Tak til den hollandske representation for donationen, der bragte fotokunst til mozambiquerne - og til mig !


Rodrigo, som jeg deler lejlighed med, blev lidt bange for et billede hvor en sæl river hovedet af en pingvin - det er bestemt en ond ond og farlig verden vi lever i !

Jeg var stolt over at et billede fra selveste Fynsland også var med - der er nu noget ved Fyn....

No comments: