Thursday, March 13, 2008

Just Vacation???


Så på min blog her den anden dag og opdagede at det jo ser ud som om jeg kun bruger min tid på at rejse og hænge ud på smukke strande. Det ville bestemt ikke ha været dårligt, men det er desværre ret langt fra virkeligheden. Rent faktisk er det meste af min tid i Mozambique gået med arbejde, enten på ambassaden eller på mit praktikprojekt. Jeg vil i den sammenhæng gerne slå fast at grunden til at jeg ikke har posted noget om arbejdsdelen af mit ophold ikke er fordi jeg synes det er mindre spændende end mine strandture – slet ikke. Det er heller ikke fordi jeg ikke kan lide at fortælle om det (bare spørg folk omkring mig). Jeg tror mere det handler om at emnet lider af en markant mangel på muligheder for at poste interessante af smukke billeder…


Had a look at my blog the other day (doesn’t happened so often), and discovered that it looks like I am doing nothing but traveling and hanging out on beautiful beaches. It would for sure have been nice, but it is quite far from the reality. To be more exact, my time in Mozambique has mostly been spend working, either at the Danish Embassy or with my internship project. The reason why I haven’t really made any posts on the matter is not because I find my work less interesting than my weekends on the beach – not at all, nor is it because I don’t like to tell about it (just ask people around me). I guess it is more because the matter suffers from an outspoken lack of opportunities for posting beautiful and interesting pictures….



Work at the Embassy
Arbejde på Ambassaden


Work at home on the project
Arbejde derhjemme på projektet


Anyway – det her var bare en post for at fortælle at, uanset hvordan det ser ud på min blog, så omfatter det at bo på kanten af paradis mere end ’arbejdet’ med at nyde de smukke omgivelser.

Anyway – this was just a post to let you know that, no matter how it looks on my blog, living on the edge of paradise for the most part implies more than just the ‘job’ of enjoying the surroundings.

No comments: